07-12-07

[UPS071207] automatisch antwoordapparaat UPS

Klik en beluister de link:

hand7_beneden

http://users.telenet.be/berns/VoiceSamples/ivr_short.mp3


Volledige tekst:

[UPS071207] automatisch antwoordapparaat UPS (*1)


Welkom bij UPS.


Om een pick-up afspraak(*2) te maken, toets 1.

Voor een prijsopgave, toets 2.

Voor vragen over uw UPS-factuur, toets 3.

Voor het bestellen van verzendbenodigdheden, toets 4.

Voor elke andere aanvraag, of om met onze klantenservice te spreken, toets 0.

Als u geen keuze maakt, wordt u automatisch doorgeschakeld naar onze telefoniste.

Op dit moment is ons kantoor gesloten.

U kunt ons bereiken op werkdagen van maandag tot en met vrijdag van 9 uur 's morgens tot 6 uur 's avonds.

Bedankt voor het bellen.

Tot ziens.

(*2) pick-up afspraak:

Voor een express verzendbedrijf is een pick-up afspraak een datum,
uur en plaats vastleggen waarop de verzending kan worden opgehaald bij de
verzender
 
(*1) Het is eigenlijk geen (automatisch antwoordapparaat). Bij een
antwoordapparaat kan je als beller enkel iets inspreken na de biep. In het
geval van "Voor dit: druk 1, voor dat: druk 2" spreekt men van een IVR. Dat
staat voor het Engelse "Interactive Voice Responder." 

 

 

 

Commentaren

Ik woon sinds kort in Belgie. Ik moest erg wennen aan het berichtje in het Vlaams op mijn mobiel. De eerste paar keren begreep ik niet dat ze 'spraakbericht' zei.... : )

Gepost door: Lisa | 11-12-07

De commentaren zijn gesloten.